Informatie over gratis producten
Heb je een cadeautje ontvangen bij je bestelling?
Dan vraag je je misschien af waar dit blijft of hoe je hier gebruik van kunt maken. Begrijpelijk! We hebben de meest gestelde vragen over gratis producten hieronder overzichtelijk bij elkaar gezet!
» Ik zou een gratis boekje Goed van Start krijgen, maar dit is niet meegeleverd.
Dat klopt! Het gratis boekje Goed van Start is zoals aangegeven een digitaal boekje. Een download van het boekje vind je in je klantenaccount.
» Ik zou een gratis krachtposter krijgen, maar dit is niet meegeleverd.
Dat klopt! De gratis krachtposter is zoals aangegeven een digitaal exemplaar, wel zo goed voor het milieu. Zo heb je 'm altijd bij de hand, waar je ook sport. Wil je de poster printen, dan kan dat op het formaat dat je zelf graag wilt.
» Ik zou een gratis Persoonlijk Trainingsprogramma krijgen, maar dit is niet meegeleverd.
Dat klopt. Heb je recht op een gratis persoonlijk trainingsprogramma, maar dit moet je wel nog even zelf aanvragen via dit aanvraagformulier. We vragen je een aantal gegevens in te vullen zodat we weten wat jouw basisconditie is. Met deze gegevens kunnen wij een trainingsprogramma opstellen dat gericht is op jouw trainingsdoelen.
» Hoe maak ik gebruik van de gratis maand CycleMasters bij mijn indoor cycle?
Bij aankoop van een indoor cycle bij Betersport ontvang je een maand gratis CycleMasters. Een aantal dagen nadat je jouw bestelling hebt ontvangen (meestal op vrijdag), ontvang je van ons een unieke code (check ook je spam inbox!) Deze code kun je via de website van CycleMasters inwisselen. Werkte de code niet, dan kun je contact opnemen met de klantenservice van CycleMasters.
» Ik heb Garantie aan Huis afgesloten of cadeau gekregen bij mijn bestelling. Ontvang ik hier een bewijs van?
Garantie aan Huis is in ons systeem gekoppeld aan jouw bestelling. De factuur van jouw bestelling is tevens het garantiebewijs. Bewaar je factuur dus goed. Ben je de factuur kwijt, neem dan even contact op met onze klantenservice. Zij kunnen jou altijd een kopie van de factuur toesturen.
Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.