• Voor 19:00 besteld, volgende werkdag in huis Op werkdagen, wanneer items op voorraad zijn.

  • Klantenservice Wij helpen je graag!

  • Over 135.000 tevreden klanten sinds onze opening in 2005

Bezorging met Red je Pakketje

Heb je een bestelling geplaatst met pakketten die minder dan 31 kg wegen, dan wordt jouw bestelling mogelijk met Red je Pakketje verzonden.


HOE LAAT WORDT MIJN PAKKET BEZORGD?

Als je voor 23:59 uur bij Betersport besteld hebt, zal Red je Pakketje het pakket de eerstvolgende werkdag bij jou afleveren tussen 17:00 uur en 22:00 uur. Vanaf 16:00 uur ontvang je jouw persoonlijke track & trace code waarin een tijdsvak van 30 minuten wordt aangegeven van het verwachtte aflevertijdstip.


KAN IK MIJN BESTELLING DEZELFDE DAG LATEN BEZORGEN?

Het is mogelijk om jouw bestelling dezelfde dag nog te laten leveren door Red je Pakketje. In de winkelwagen kun je zien of jouw product hiervoor in aanmerking komt wanneer je de optie ‘avondlevering’ kunt aanvinken. Same Day Delivery is mogelijk wanneer je bestelling vóór 12:00 uur ’s middags besteld en betaald is. We rekenen hiervoor €1,95 extra verzendkosten voor producten beneden de €250.


HOE KAN IK MIJN PAKKET VOLGEN?

Indien je een bestelling hebt geplaatst bij Betersport en je pakket met Red je Pakketje wordt verzonden, dan krijg je van Red je Pakketje een e-mail met een link. Hiermee kun je de zending op de dag van bezorging vanaf 16:00 uur volgen via het online Track & Trace systeem van Red je Pakketje. Je klikt hiervoor op de link in de toegestuurde email.


IK HEB DE BEZORGING GEMIST

Als je niet thuis bent geweest tijdens het bezorgmoment wordt geprobeerd om het pakket bij de buren af te geven. Zijn je buren ook niet thuis, dan wordt het de volgende dag opnieuw geprobeerd. Informatie hierover vind je op het kaartje dat je van de chauffeur in de brievenbus hebt gekregen en in de track & trace link.


MIJN PAKKET IS NIET BEZORGD OP HET AANGEGEVEN TIJDSTIP

De Track & trace code van Red je Pakketje is live verbonden met de route van de chauffeur. Hierdoor kan het tijdvak soms verspringen, zodat je precies weet hoe laat het pakket bij je wordt bezorgd. De chauffeur kan door file of oponthoud eventuele vertraging oplopen, maar het kan ook voorkomen dat de chauffeur juist iets eerder is.


HOE VAAK WORDT ER GEPROBEERD EEN PAKKET TE BEZORGEN?

De pakketbezorgers doen standaard drie bezorgpogingen. Na de eerste bezorgpoging volgt een tweede poging en een derde poging. Indien je tijdens de derde afleverpoging wederom niet aanwezig bent, dan komt het pakket retour naar Betersport.


KAN IK DE BEZORGING WIJZIGEN?

In de meeste gevallen is het tot 13:30 uur mogelijk om het afleveradres nog aan te passen. Hiervoor kun je contact opnemen met de klantenservice van Red je Pakketje door te bellen of Whatsappen naar +31 85 130 09 44.


KAN HET PAKKET BIJ DE BUREN BEZORGD WORDEN?

Als je niet aanwezig bent zal de vervoerder proberen je pakket af te leveren bij je buren. Op het kaartje dat je in je brievenbus ontvangt staat bij wie het pakketje is afgeleverd.