Retourneren en Repareren

Heb je een vraag over reparatie of wil je de bestelling retourneren?

Het antwoord op de meeste vragen vind je gewoon op onze website!


Je kunt je bestelling retourneren via het retourformulier. Lees vooraf ook even onze retourvoorwaarden door. Werkt je apparaat niet naar behoren of heb je een beschadiging, dan willen we je uiteraard ook helpen met het repareren van je apparaat. Bekijk hiervoor onze pagina over repareren.

De verpakking van het product is ter bescherming van het product tegen transportschade. Indien de verpakking beschadigd is, betekent dit niet dat je product ook automatisch beschadigd is. Laat wel altijd een aantekening maken op de pakbon van de vervoerder als de verpakking beschadigd is aangekomen. Bewaar te allen tijde de originele verpakking. De betreffende distributiepartner zal op een later tijdstip het beschadigde artikel inclusief verpakking controleren om een claim toe te kennen. Vervoer een beschadigd artikel nooit naar een andere locatie. Indien je dit wel doet, kan een distributeur geen claim meer toekennen.

Dat is vervelend om te horen. We willen dit graag voor je oplossen. Heb je al gekeken op onze Zelfhulp pagina? Soms is de oplossing erg eenvoudig. Staat je vraag hier niet tussen, neem dan contact op met onze technische dienst door ons serviceformulier in te vullen. Om de aanvraag snel te laten verlopen, is het goed om direct een foto, video of geluidsfragment mee te sturen.

Vervelend om te horen dat je stroomadapter niet meer naar behoren werkt. We willen dit graag voor je oplossen. Adapters voor hometrainers vind je hier, voor crosstrainers kijk je op deze pagina. Staat jouw adapter hier niet tussen, neem dan contact op met onze technische dienst door ons serviceformulier in te vullen.

Vervelend om te horen dat je artikel niet meer naar behoren werkt. We willen dit graag voor je oplossen. Heb je al gekeken op onze Zelfhulp pagina? Soms is de oplossing erg eenvoudig. Staat je vraag hier niet tussen, neem dan contact op met onze technische dienst door ons serviceformulier in te vullen. Om de aanvraag snel te laten verlopen, is het goed om direct een foto, video of geluidsfragment mee te sturen.

Valt je bestelling nog binnen je retourtermijn? Geen probleem! Zo lang je geen gebruik kunt maken van je artikel, zullen wij deze termijn verlengen.

Is je bestelling niet compleet geleverd of ben je onverhoopt een onderdeel kwijt geraakt, neem dan even contact op met onze technische dienst. Vaak hebben wij reserve-onderdelen op voorraad die we direct kunnen opsturen zodat je snel weer aan de slag kunt. Vul hiervoor het Ontbrekende Onderdelen formulier in.

Valt je bestelling nog binnen je retourtermijn? Geen probleem! Zo lang je geen gebruik kunt maken van je artikel, zullen wij deze termijn verlengen.

Als we jouw bestelling retour hebben ontvangen in ons magazijn, wordt deze eerst gecontroleerd op compleetheid en beschadigingen. Wanneer je retour door ons gecontroleerd is en is goedgekeurd, wordt de terugbetaling in gang gezet. Let op: in verband met de huidige drukte, kan enkele werkdagen langer duren dan gebruikelijk. Heb jij per e-mail een bevestiging van terugbetaling ontvangen? Dan storten we binnen 10 werkdagen (maar meestal sneller) het aankoopbedrag terug. We storten het bedrag terug via dezelfde manier als de betaling heeft plaatsgevonden.



Is je vraag nog niet beantwoord? Neem dan contact met ons op.

Klantreviews
Focusfitness scoort een 10 / 10 op basis van 100 reviews bij Feedback Company