Update rondom het coronavirus

Update 29 juni 2020

Gelukkig gaat het de goede kant op!


De afgelopen maanden zijn wij overdonderd door het aantal bestellingen, telefoontjes en e-mails. Dankzij vele overuren, nieuw aangenomen personeel en invalkrachten hebben we samen sinds de start van het corona-pandemie halverwege maart ruim 63.000 bestellingen verzonden, meer dan 11.500 telefoontjes aangenomen en zo'n 150.000 e-mails beantwoord.


Op dit moment zijn we nog in afwachting van diverse producten van onze externe leveranciers en vanuit de fabrieken in Azië. Wij proberen klanten zo goed mogelijk op te hoogte te houden en te communiceren wanneer er een nieuwe bezorgdatum bekend is of wanneer een levering onverhoopt vertraagd is. Tevens houden wij onze website up-to-date en vermelden we duidelijk welke producten op voorraad zijn en wanneer wij pre-orders verwachten te kunnen leveren.


De wachttijd aan de telefoon en de reactietijd op e-mails is helaas nog niet wat het zou moeten zijn, dat realiseren we ons maar al te goed! We werken hard om terug naar het serviceniveau te gaan dat u van ons gewend bent.


*****


30 maart 2020

Beste klant,


De afgelopen weken zijn een achtbaan geweest voor onze medewerkers en het bedrijf. Middels dit bericht willen wij iedereen graag op de hoogte brengen van de huidige situatie en de maatregelen die wij hierop getroffen hebben.


In de afgelopen 2 weken zijn wij overspoeld met telefoontjes, mails, chats en andere manieren die gebruikt zijn om vragen te stellen. Op sommige dagen krijgen wij meer dan 50 keer het normale aantal telefoontjes en mails binnen.


Onze collega’s in het magazijn en van de klantenservice maken op dit moment dagen van 12 tot 14 uur om de vertraging niet nog verder te laten oplopen. Wij zijn druk bezig om iedereen te voorzien van een reactie en beloven dat wij ons uiterste best blijven doen om op iedereen te reageren. De tijd waarbinnen dit gebeurt is door deze extreme drukte langer dan wij gebruikelijk hanteren, wij hopen op uw begrip en geduld.


Door deze vertraging merken wij dat er onrust en vragen ontstaan als “Ontvang ik mijn pakket nog wel?” of “Zie ik ooit mijn geld nog terug?”. Middels dit bericht hopen wij u duidelijk te maken dat u zich hier geen zorgen over hoeft te maken. Momenteel hebben we de volledige focus bij het verzenden van de reeds geplaatste bestellingen en het zo spoedig mogelijk beantwoorden van alle klantvragen.


Wanneer een bestelling geannuleerd is zorgen wij er voor dat dit zo snel mogelijk geregeld wordt. Het betaalde bedrag zal na verwerken van de annulering binnen 2 werkdagen terug worden gestort op de rekening of worden verwerkt bij een van onze partners.


Naast het zo snel mogelijk beantwoorden van alle klanten en verzenden van alle bestellingen, heeft de gezondheid van onze collega’s en hun gezinnen de prioriteit. Dit betekent dat wij ons committeren aan de gezondheidsmaatregelen die het kabinet ons heeft opgelegd: waar mogelijk werken we zo veel mogelijk vanuit huis, bij ziekte of verkoudheidsklachten blijven we thuis en we houden 1,5 meter afstand.


Onze beloftes:

Wij gaan iedereen voorzien van een reactie op zijn/haar vraag via telefoon of e-mail

Alle bestellingen die op voorraad zijn gaan wij zo snel mogelijk uitleveren

Is de bestelling geannuleerd en is deze verwerkt door ons krijgt u binnen 5 werkdagen het betaalde bedrag terug of is de betaalverplichting vervallen


Voor andere vaak gestelde vragen kun je terecht op deze pagina: https://www.betersport.nl/covid-19-faq


Alvast veel (sport)plezier met je bestelling en vooral ook veel gezondheid toegewenst!

Team Betersport

Klantreviews
Focusfitness scoort een 10 / 10 op basis van 100 reviews bij Feedback Company